- zlew Komora gospodarcza ZELVO MAXIMUS + bateria stojąca z wyciąganą wylewką + dozownik
- WIADRO GOSPODARCZE BUDOWLANE PLASTIKOWE 12 L
- WIADRO GOSPODARCZE BUDOWLANE PLASTIKOWE 20 L
- zlew Komora gospodarcza ZELVO MAXIMUS Ciemny Granit nr kat. 00476
- zlew Komora gospodarcza ZELVO EKO + bateria stojąca z wyciąganą wylewką + dozownik
- KASTRA BUDOWLANA KAJFAS POJEMNIK NA ZAPRAWĘ 80 litrów
- zlew Komora gospodarcza FERRO DRK37/46G + bateria stojąca z wyciąganą wylewką + dozownik
- WIADRO GOSPODARCZE BUDOWLANE PLASTIKOWE 16 L
- zlew komora gospodarcza Zelvo Eko Ciemny Granit nr kat. 00376
- zlew Komora gospodarcza ZELVO MAXIMUS + bateria stojąca z wyciąganą wylewką
- zlew komora gospodarcza Zelvo Maximus Jasny Granit nr kat. 00475
- zlew Komora gospodarcza ZELVO EKO z baterią stojącą i dozownikiem
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
I.
Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa regulują kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego www.majbart.pl dostępnego pod adresem www.majbart.pl.
II. Właścicielem Sklepu Internetowego majbart.pl jest firma MAJ-BART,Piotr Baran, 32-447 Siepraw ul. Jana Pawła II 113 NIP: 6811987948, REGON: 123037670.
II. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep.majbart@gmail.pl , telefonicznie dzwoniąc na numer: Tel. 733-227-938 w godz. 8:00 – 21:00 w dni robocze. Adres korespondencyjny: 32-447 Siepraw ul. Jana Pawła II 113
2.
Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień oraz historię zamówień;
Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.)
Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży;
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.
3.Przyjmowanie i realizacja zamówień
I. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Klienta tworzone jest indywidualne Konto Klienta.
II. Klient, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny.
III. Do rejestracji niezbędne jest podanie: aktywnego adresu e-mail, loginu oraz ustawienie hasła.
IV. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:
a. imię i nazwisko,
b. adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),
c. numer telefonu.
5. Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia Przedsiębiorca do wysyłki zakupionych towarów należy podać:
a. firmę,
b. numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
c. adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj),
d. imię i nazwisko osoby do kontaktu,
e. numer telefonu.
V. Po dokonaniu rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji, stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym, z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
VI. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
VII. Właściciel Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli Klient nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.
VIII. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
4. Ceny towarów
I. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu
A. podawane są w złotych polskich,
B. zawierają podatek VAT,
C. nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.
II. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
III. Koszty dostawy naliczane są osobno.
5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
I. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
II. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §. 5 ust. 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
III. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
wiadomością e-mail, na adres sklep.majbart@gmail.com
w formie pisemnej, na adres maj-bart 32-447 Siepraw ul. Jana Pawła II 113.
IV. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
V. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz
bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
VI. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
VII. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.
VIII. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
IX. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
X. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
XI. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych, we wskazany przez Klienta sposób.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych
5. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.07.2015 roku.
2. Akceptacja regulaminu w całości wraz z wprowadzonymi zmianami stanowi warunek dokonania zakupu w Sklepie.
3. Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
l